بلاگ

برگزاری جلسه هم اندیشی عمومی مدیریت شرکت با حضور پرسنل

برگزاری جلسه هم اندیشی عمومی مدیریت شرکت با حضور پرسنل

روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۲، جلسه هم اندیشی عمومی با موضوع بررسی روند جاری شرکت در تالار اجتماعات گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار گردید. در ابتدای جلسه معاونین و مدیران بخش‌ها و واحدهای تولیدی، بازرگانی، پشتیبانی به ارائه گزارشی از روند کارهای صورت گرفته در حوزه خود و مشکلات و چشم اندازهای پیش رو پرداختند.

مدیرعامل محترم شرکت شفق راهیان اکسین، مهندس علی شعبانی، نیز به ارائه گزارشاتی از روند کارهای صورت گرفته پرداختند. از این میان می‌توان به خروج از ماده ۱۴۱ طی ۴ سال گذشته و کسب سود انباشته، تأمین مواد اولیه تولیدی در ۵ ماه گذشته بالغ بر ۱۶۰۰۰ هزار میلیارد ریال از قبیل شمش و اسلب فولادی، آهن اسفنجی، الکترود گرافیتی و در حوزه فروش ورق فولادی و سایر محصولات نوردی، خدمات تامین نیروی انسانی، حمل و نقل، فرآوری ضایعات و حمل شمش و تأمین و طبخ غذای رستوران و ... که بالغ بر ۶۰۰۰  هزار میلیارد ریال و در مجموع ۲۲۰۰۰ هزار میلیارد ریال بوده است و افزایش صد در صدی درآمدهای عملیاتی نسبت به ۱۲ ماه سال گذشته اشاره نمود.

«لازم به ذکر است در حال حاضر تعداد ۳۰۰۰ نفر پرسنل در دو حوزه صنعت گروه ملی و توزیع نیروی برق استان خوزستان و در قالب شرکت شفق راهیان اکسین مشغول فعالیت می‌باشند.»

در ادامه مدیر عامل محترم گروه ملی صنعتی فولاد ایران، دکتر علی محمدی، ضمن تقدیر از زحمات کلیه رده‌های سازمان، به تشریح شرایط فعلی شرکت پرداخت و ابراز امیدواری کرد با توجه به اقدامات صورت گرفته بخصوص در زمینه اورهال خطوط تولید و رفع محدودیت‌های برقی فصل تابستان، در نیمه دوم سال شاهد افزایش تناژ تولید محصول کیفی در مجموعه باشیم. ایشان همچنين به لزوم هماهنگی کلیه رده‌ها در امور مربوطه، اهتمام ویژه به کاهش شاخص مصرف انرژی از طریق ارائه راهکارهای علمی و کاربردی و افزایش ضریب آماده بکاری خطوط تولید اشاره و این موارد را از ارکان حرکت به سمت رشد و بالندگی شرکت برشمرد.

توجه ویژه به برنامه های رفاهی و تسهیلات جهت پرسنل و خانواده‌های محترمشان، تعاونی مسکن، رفع مشکلات بیماران صعب العلاج، بازنگری در حقوق پرسنل شرکت شفق راهیان اکسین و ... از دیگر مسائل مهم و مورد تاکید ایشان بود.

پایان این جلسه بصورت پرسش و پاسخ دنبال شد و دکتر محمدی در خصوص بررسی و رفع مسائل مطرح شده از سوی کارکنان، دستوراتی صادر نمود.

اتمام خبر/

منبع:

نظری یافت نشد

نظر خود را به اشتراک بزارید