بلاگ

برگزاری موفقیت آمیز ممیزی استاندارد ISO/IEC17025-2017

برگزاری موفقیت آمیز ممیزی استاندارد ISO/IEC17025-2017

اولين دوره تمديد گواهينامه سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد ISO/IEC17025-2017  که در تاریخ بيست و يكم دی ماه سال جاری توسط مركز ملی تأييد صلاحيت ايران برگزار شد با موفقیت خاتمه یافت. 

 

 ممیزی گواهينامه سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد ISO/IEC17025-2017 که با حساسیت های بیشتر نسبت به ممیزی سال‌های گذشته از طرف تیم ممیز متخصص صورت پذیرفت، که با توجه به کیفیت عملکرد فني آزمایشگاه متالورژي گروه ملي صنعتي فولاد ايران در راهبری فرآیندها توام با شناسایی نقاط قوت قابل توجه و افزايش اسكوپ آزمايشگاه از دو استاندارد آزمون محور به هفت استاندارد آزمون و محصول محور با موفقيت سپری گرديد. 

 

 در جلسه اختتامیه، گروه ممیزی در موضوعات متعددی رضایت خود را از کیفیت عملکرد کیفی و فني آزمایشگاه ابراز داشته و ضمن ارائه توصیه هایی برای بهبود، شایستگی شرکت را برای استفاده مجدد از گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه مورد تایید قرار دادند.

 

شرکت شفق راهیان اکسین این موفقيت ارزنده و مهم را به مديريت ارشد سازمان و كليه كاركنان مجموعه، خصوصاً پرسنل متخصص و تلاشگر آزمايشگاه متالورژی تبريک عرض می نماید. 

اتمام خبر/

منبع:

نظری یافت نشد

نظر خود را به اشتراک بزارید